Wat

Perscampagnes van a tot z

Phibo press communication werkt voornamelijk voor KMO's en voor organisatoren van beurzen & evenementen. Phibo werkt ook in onderaanneming voor reclameadviesbureaus of marketingbureaus. De campagnes lopen zowel in b2b- als b2c-media, zowel regionaal als nationaal. De perscampagnes kunnen zowel betrekking hebben op een nieuwe product- of dienstlancering, als op de positieve beeldvorming van uw bedrijf, instelling of organisatie. 

De beoogde media zijn zowel de vakpers, de KMO-pers, de publieksmagazines, de dag- en weekblad-pers, de online media, als de regionale en nationale TV & Radio. 

In een notendop:

  • advies, strategie & uitvoering
  • copywriten & rewriten van persberichten
  • redigeren van corporate achtergronddossier
  • detecteren van extra redactionele invalshoeken
  • verhogen van de nieuwswaarde
  • CEO branding
  • telefonische en gepersonaliseerde opvolging van de pers
  • arrangeren interviews voor magazines, vakpers, dag- en weekblad-pers, TV & radio
  • organiseren & coördineren van persconferenties
  • coaching bij interviews
  • workshops rond perscommunicatie & mediatraining
  • samenstellen persdossiers
  • coördinatie vertalingen
  • handling & mailing persinfo
  • verzamelen van alle persknipsels & TV-items

Daarnaast werkt Phibo, naargelang de opdracht, ook samen met een netwerk van andere partners die eveneens resultaatgericht werken, in een kleine structuur en met eigen specialisaties (bv. crisiscommunicatie, mediatraining...).

  • Add link to:
  • facebook.com